Estrenem blog!!!-Història Novart

Gràcies mami

toñi asensio y olga vidal en novart
Toñi Asensio y Olga Vidal

Avui estrenem blog a Novart, coincidint amb el dia de la mare, quín millor dia que aquest!

Amb la mare va començar tot, ara fa 30anys i uns mesos, la meva mare, Toñi Asensio Conde, ens va donar la possibilitat d'endinsar-nos en el món de l'art amb una brillant idea, obrir una escola d'art, on poder fer arribar a tothom un gran ventall de tècniques artístiques per a desenvolupar i així han anat passant per les diferents instal.lacions, milers d'alumnes que han anat formant la nostra història.

Amb aquest blog, ens agradaria que anèssiu coneixent  i recordant el dia  a dia i la història del taller.

Gràcies mami per a fer tot aixó possible i per estar 30anys al peu del canó!!!

*Feliç dia de la mare*

Hoy estrenamos blog en Novart, coincidiendo con el dia de la madre, que dia mejor que este!

Con mi madre empezó todo, ahora hace 30años y unos meses, mi madre, Toñi Asensio Conde, nos dio la posibilidad de adentrarnos en el mundo del arte con una brillante idea, abrir una escuela de arte, dónde poder hacer llegar a todo el mundo, un gran abanico de técnicas artísticas por desarrollar i así han ido pasando per las diferentes instalaciones, miles de alumnos que han ido formando nuestra historia.

Con este blog, nos gustaría que fuerais conociendo  y recordando el dia  a dia y la historia del taller.

Gracias mami por hacer todo esto posible y por estar 30años al pie del cañón!!!

*Feliz dia de la madre*

Escribir comentario

Comentarios: 5

Charo Porron (domingo, 01 mayo 2016)

Novart es mi refugio, mi terapia y vosotras y todas las compañeras mis terapeutas. Hace unos trece años q comparto muchos momentos y muchas cosas con vosotras y es de las mejores cosas q me han pasado. Muchas gracias y a por 30 años más

toni (domingo, 01 mayo 2016 13:14)

Gracias a ti, por comparti con migo tantos años de ilusione, y felicidad. Tanto en las Artes, como en el dia a dia de la vida.
    Te quieroooo.

Elena (lunes, 02 mayo 2016 14:28)

Jo porto tants anys que ja he perdut el compte. Però espero estar molts anys més amb vosaltres. Em feu molt feliç i espero que jo també aporti alguna cosa. Amb riures, comentaris, etc. Per molts anys amb totes dues!

emi alcalá rosales (viernes, 06 mayo 2016 09:11)

Hola a tots!!!,
    Vaig arribar a Novart gràcies al regal de les meves filles, fa ja uns 10 anys i pensava que no passaria de la subscripció d'un mes i ja veiu porto la tira d'anys.
    Moltes gràcies Antonia i Olga per fer-me creure que puc crear coses boniques que mai havia pensat que podría fer.
    Molts petons,
    emi

EscolaNovart (domingo, 15 octubre 2017 19:41)

Noies, estic reactivant el blog i m'he emocionat molt al llegir els vostres comentaris, ens omple d'il.lusió, alegria i energia, el veure que vosaltres gaudiu tant com nosaltres, de l'espai de taller....i per molts anys mès!!!

ESCOLA NOVART - Taller D'art

C/Rogent, 11bis